top of page

SILVER SHARK CCX

Silver Shark CCX to łódź z konsolą środkową z pełnego aluminium, stworzona z myślą o przygodach i użytkowaniu przez cały rok. Dobrze umieszczona konsola umożliwia łatwe poruszanie się po łodzi, zwłaszcza podczas samodzielnego łowienia ryb lub kierowania łodzią. Shark CCX można dostosować do swoich potrzeb, dzięki bogatej ofercie akcesoriów dodatkowych.

Godnymi uwagi cechami Shark CCX są doskonałe właściwości jezdne, cichy kadłub i zdolność do żeglugi. Kadłub łodzi, schowki, stała ławka rufowa i dwa siedzenia z klapami na rufie są wykonane z wytrzymałego aluminium morskiego. Ze względów ergonomicznych konsola kierownicza jest częściowo wykonana z włókna szklanego. Szeroka konsola sterowa z dużą szybą przednią ze szkła zapewnia doskonałe schronienie zarówno sternika, jak i drugiego pilota. Na dużej tablicy przyrządów z łatwością zmieszczą się nawet dwa plotery nawigacyjne, a dzięki przedniej szybie wykonanej ze szkła, łódź można wyposażyć w wycieraczkę (dodatkowe wyposażenie).

Kadłub Shark CCX jest produkowany w oparciu o specjalną trójkątną konstrukcję skrzynkową, znaną z innych modeli łodzi Silver. Te trójkątne aluminiowe konstrukcje boczne są gęsto wypełnione pianką poliuretanową, która nie nasiąka wodą. Dzięki tej metodzie konstrukcji wszystkie łodzie są wyjątkowo bezpieczne, odporne na skręcanie i pływają nawet po napełnieniu wodą. Konstrukcje boczne pomagają również wyciszyć przejażdżki, ponieważ tłumią hałas konstrukcyjny przenoszony przez kadłub. Shark CCX prowadzi się płynnie nawet na wzburzonych falach. Łódź ma nowy prześwit stępki, który umożliwia łatwe ślizganie się łodzi na przyczepie.

Dzięki wytrzymałemu aluminiowemu kadłubowi cumowanie przy skalistych brzegach lub plażach, czy poszukiwanie najlepszych miejsc do wędkowania na płytkich wodach nie stanowi problemu, a aluminiowego Sharka można używać przez cały rok. Pokład wykonany jest z trwałego aluminium morskiego, a dzięki dużej liczbie uchwytów  łódź można przekształcić w wymarzoną łódź dla wędkarza sportowego.

Specyfikacja łodzi

Długość całkowita:     5,85 m
Szerokość:                   2,24 m
Waga bez silnika:       780 kg
Max. moc silnika:        140 KM
Zbiornik paliwa:          130 l
Załoga:                        7 osób
Kategoria:                    C
Kompatybilne                
silniki:                           80KM-140KM                          

Cena bez silnika od 
27 350 € netto
 

 

Wyposażenie standardowe

Konsola:

  • Ploter nawigacyjny Raymarine Axiom 9 RV + przetwornik sonaru CPTS

  • Gniazdo zasilania 12 V, USB

  • Sieć NMEA

  • Hydrauliczny układ sterowniczy

  • Sportowa kierownica

 

Kokpit:

  • Fotele Offshore

  • Kanapa na rufie tworząca pokład do spinningowania

  • Gaśnica 2 kg

  • Uchwyty na kubki

Dno i pokład:

  • Aluminiowe podłoga

  • Bakisty na liny kotwiczne i cumownicze na dziobie i rufie

  • 12V światła nawigacyjne

  • Elektryczna pompa zęzowa

  • Relingi aluminiowe

  • Ucho przyczepy

  • Zbiornik paliwa 130l

  • Drabinka kąpielowa

  • Filtr paliwa z separatorem

 

Silniki

Mercury F80

od 53 000 zł
Brutto
 

 

Suzuki DF90

od 44 500 zł
Brutto
 

 

Mercury F115
 
od 58 500 zł
Brutto 

 

Suzuki DF140

od 60 500 zł
Brutto
 

 

Opcje dodatkowe

  • Osprzęt pod silnik zaburtowy

  • Pakiet portowy (4 odbijacze, 3 cumy, kotwica 5,5kg z liną 35m)

  • Dodatkowa listwa odbojowa

  • Bakista przed konsolą.

  • Materace na ławki rufowe i dziobowe

  • Trym klapy

  • System amortyzacji foteli

  • Dwuczęściowe składane cabrio

  • Wycieraczka na szybie sternika i pasażera

  • Flagsztok

  • Plandeka portowa

  • Pokrowiec na konsolę

  • Dodatkowe relingi dziobowe

  • Wieża z uchwytami na wędki

  • Raymarine Axiom 12RV ploter upgrade

  • Raymarine sensor echosondy RV-100

  • Klakson

  • Instalacja dodatkowego akumulatora

  • Kompas

  • Uchwyty na wędki i windę trollingową

  • Uchwyt do silnika dziobowego

Masz pytania ? 

ZADZWOŃ DO NAS
Arek 531 619 166
Krzysztof 534 608 700 

bottom of page