top of page

SILVER EAGLE BRX

Eagle BRX z pełnego aluminium to wybór dla żeglarza, który ceni sobie łatwość obsługi, trwałość, wygodę i wszechstronność. Za szeroką przednią szybą zarówno sternik, jak i pilot siedzą w wygodnych siedzeniach Offshore, a w razie potrzeby można zamontować dwa dodatkowe komfortowe siedzenia na otwartej części rufy - nadal pozostawiając dużo miejsca do poruszania się po łodzi i pełnego wykorzystania możliwości. Ławka rufowa i dwa aluminiowe, składane siedzenia z klapami na rufie zapewniają sporo miejsca dla pasażerów. Otwarty dziób został zaprojektowany tak, aby się sprawdzał zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas łowienia ryb.

Kadłub Eagle BR, popularnego modelu Silver, który został wprowadzony na sezon 2016, stanowi bazę dla naszego modelu Silver Eagle BRX. X oznacza pełne aluminium, co oznacza, że prawie wszystko w modelu Eagle BRX jest wykonane z aluminium, z wyjątkiem konsoli kierownicy, które ze względów ergonomicznych są częściowo wykonane z włókna szklanego. Oprócz trwałego aluminiowego kadłuba, wewnętrzne burty, schowki, podłoga/pokład, ławka rufowa i składane siedzenia klap rufowych są wykonane z aluminium morskiego. Solidne aluminiowe relingi o grubości 30 mm zwiększają poczucie bezpieczeństwa na pokładzie i ułatwiają montaż np. osprzętu wędkarskiego do łodzi.

Za dużą przednią szybą sternik i drugi pilot podróżują wygodnie w siedzeniach Offshore. Sama szyba przednia wykonana jest ze szkła hartowanego, dzięki czemu możliwy jest montaż wycieraczek. Wycieraczka szyby przedniej sternika jest montowana w standardzie. Pomiędzy dwiema konsolami sterującymi znajdują się dwuczęściowe drzwi, które zapewniają lepszą ochronę przed wiatrem dla pasażerów siedzących z tyłu.

Na rufie zamontowano stałą, centralnie umieszczoną ławkę rufową ze składanymi aluminiowymi klapami po obu stronach . Razem z dwoma składanymi siedziskami i dużymi aluminiowymi platformami , ławka przekształca się w spójną, płaską powierzchnię, odpowiednią m.in.  do wędkarstwa spinningowego. Otwarta przestrzeń kokpitu jest na tyle przestronna, że zmieści się w niej  dodatkowy rząd foteli.  Dzięki temu maksymalnie cztery osoby mogą podróżować wyjątkowo wygodnie, osłonięte za przednią szybą. Dodatkowe miejsca są dostępne za dodatkową opłatą.

Pokład dziobowy obejmuje przestronny pokład i duże miejsca do przechowywania rzeczy. Istnieje jednak możliwość osłonięcia pomostu oddzielną konstrukcją z płyt aluminiowych (za dopłatą) – rozwiązanie to zostało opracowane, aby pokład dziobowy lepiej sprawdzał się m.in. dla miłośników wędkarstwa spinningowego. Oczywiście można go również wykorzystać jako pokład słoneczny, dodając materac (akcesoria dodatkowe).

Podobnie jak w przypadku popularnego modelu Eagle BR , na pawęży rufowej Eagle BRX można zamontować silnik zaburtowy o mocy do 150 KM. Trwała konstrukcja w połączeniu z możliwością zastosowania mocnego silnika zaburtowego sprawia, że Eagle BRX jest doskonałym wyborem dla żeglarza, który szuka szybkości i emocji, bez konieczności rezygnowania z bezpieczeństwa i doskonałych właściwości jezdnych. Fenomenalna konstrukcja kadłuba sprawia, że jazda jest przyjemna przy każdej prędkości.

Wszystko co niezbędne w standardzie
Eagle BRX to kompletny pakiet dla aktywnego żeglarza. Nowością jest standardowo montowany 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+, który służy użytkownikowi zarówno w celach nawigacyjnych, wędkarskich, jak i rekreacyjnych. Wielofunkcyjny wyświetlacz obsługuje ogólne formaty map morskich C-Map, Navionics i Lighthouse oraz ma wbudowane Wi-Fi i Bluetooth. Połączenie Wi-Fi sprawia, że aktualizacja ekranu jest łatwa i bezproblemowa, a nawet umożliwia udostępnianie widoku ekranu tabletowi/telefonowi mobilnemu.
Ploter map Raymarine Axiom jest standardowo wyposażony w echosondę, która pomaga uzyskać wyraźniejszy obraz tego, co dzieje się pod powierzchnią. W standardzie dołączona jest także sieć NMEA, która ułatwia instalację dodatkowej elektroniki lub sprzętu oraz zapewnia bezproblemową współpracę silnika zaburtowego i plotera nawigacyjnego. Kierowca otrzymuje w czasie rzeczywistym informacje dotyczące ważnych danych silnika, takich jak prędkość, głębokość wody, obroty silnika i kąty ustawienia trymu. Widok ekranu jest oczywiście niezwykle łatwy do dostosowania, dzięki czemu widzisz dokładnie te informacje, których potrzebujesz w danym momencie.

Drzwi pomiędzy konsolami, wycieraczka przedniej szyby i podnóżek kierowcy,  centralnie umieszczona ławka rufowa, dwa składane siedzenia z klapami na rufie, a także mocne aluminiowe relingi o grubości 30 mm znajdują się w standardowym pakiecie. Zobacz wszystkie standardowe wyposażenie w opisie poniżej.

Aluminiowy Eagle BRX to doskonały wybór dla żeglarza, który szuka dreszczyku emocji , ale który oczerkuje łatwej w utrzymaniu, trwałej i jednocześnie praktycznej łodzi zarówno do przejażdżek rekreacyjnych, jak i wypraw wędkarskich.

Specyfikacja łodzi

Długość całkowita:        6,40 m
Szerokość:                     2,25 m
Waga bez silnika:         860 kg
Max. moc silnika:          200 KM
Zbiornik paliwa:            140 l
Załoga:                          8 osób
Kategoria:                     C
Kompatybilne                
silniki:                             115KM-200KM                          

Cena bez silnika od 
35 280 € netto
 

 

Wyposażenie standardowe

Konsola:

  • Ploter nawigacyjny Raymarine Axiom 9 RV + przetwornik sonaru CPTS

  • Gniazdo zasilania 12 V, USB

  • Sieć NMEA

  • Hydrauliczny układ sterowniczy

  • Sportowa kierownica

 

Kokpit:

  • Fotele Offshore

  • Drzwi pomiędzy konsolami

  • Rozkładana kanapa na rufie tworząca pokład do opalania lub spinningowania

  • Schowek pod siedzeniem pasażera

  • Gaśnica 2 kg

  • Uchwyty na kubki

Dno i pokład:

  • Dodatkowa listwa odbojowa

  • Aluminiowe podłoga

  • Bakisty na liny kotwiczne i cumownicze na dziobie i rufie

  • 12V światła nawigacyjne

  • Elektryczna pompa zęzowa

  • Relingi aluminiowe

  • Ucho przyczepy

  • Drabinka kąpielowa

  • Filtr paliwa z separatorem

 

Silniki

Mercury F150

od 74 000 zł
Brutto
 

 

Suzuki DF140 
 

od 60 500 zł
Brutto
 

 

1FourStroke200-271x203.png

Mercury F200
DTS

od 95 800 zł
Brutto 

 

Suzuki DF200

od 80 000 zł
Brutto
 

 

Opcje dodatkowe

  • Osprzęt pod silnik zaburtowy

  • Pakiet portowy (4 odbijacze, 3 cumy, kotwica 5,5kg z liną 35m)

  • Dodatkowy rząd siedzeń 

  • Platforma wypełniająca dziób.

  • Materace na ławki rufowe i dziobowe

  • Stereo bluetooth z głośnikami

  • Rozkładany stolik na burcie

  • Prysznic do spłukiwania pokładu

  • Trym klapy

  • System amortyzacji foteli

  • Dwuczęściowe składane cabrio

  • Wycieraczka na szybie sternika i pasażera

  • Flagsztok

  • Plandeka portowa

  • Podłokietnik sternika

  • Wieża z uchwytami na wędki

  • Raymarine Axiom 12RV ploter upgrade

  • Raymarine sensor echosondy RV-100

  • Klakson

  • Instalacja dodatkowego akumulatora

  • Kompas

  • Uchwyty na wędki i windę trollingową

  • Uchwyt do silnika dziobowego

Masz pytania ? 

ZADZWOŃ DO NAS
Arek 531 619 166  
Krzysztof 534 608 700

bottom of page