top of page
SILVER TIGER BR
Nowoczesny i elegancki Bow Rider
Konstrukcja Tigera BRz nawiązuje do już wprowadzonych na rynek modeli Z. Tiger BRz to większy z dwóch modeli Silver serii Z z układem Bow Rider. Kadłub został zaprojektowany z wykorzystaniem unikalnej szwedzkiej technologii Petestep®, która pozwala łodzi poruszać się wyżej w wodzie niż łodzie z normalnymi kadłubami w kształcie litery V. Łódź płynnie i cicho płynie tak wysoko w wodzie, że prawie w całości unosi się na falach. Unikalne deflektory Petestep® na dnie kadłuba kierują masy wody w stronę rufy, podczas gdy normalne kadłuby w kształcie litery V wysyłają wodę bardziej na boki, co powoduje więcej rozprysków na boki. Te deflektory, w połączeniu z kształtem kadłuba, skutecznie zapobiegają przedostawaniu się rozprysków wody do łodzi, jednocześnie zapewniając płynniejszą i cichszą jazdę.
Nowoczesny i zgrabny wygląd zewnętrzny równoważony jest harmonijnym i klasycznym szarym wnętrzem, wykonanym z wysokiej jakości materiałów. Pokład pokryty jest elegancką brązową kompozytową powierzchnią z drewna tekowego, która jest bardziej przyjazna dla środowiska niż klasyczny teak i łatwiejsza w utrzymaniu. Aby zachować piękny wygląd kompozytowego drewna tekowego, wystarczy regularne mycie.
Obszerny, wielofunkcyjny dziób ma dużą przestrzeń do przechowywania i siedzenia. Liny cumownicze mają własny pokładowy schowek na samym dziobie. Relingi dziobowe i solidne stopnie na środku dziobu sprawiają, że wejście na łódź jest bezpieczne i łatwe. Standardowo montowany zderzak dziobowy pomaga utrzymać dziób w nienaruszonym stanie nawet w przypadku szybszego lądowania z powodu np. wzburzonego akwenu. Światła dokowe LED, które można nabyć jako wyposażenie dodatkowe, sprawiają, że poruszanie się w ciemności jest łatwiejsze i bezpieczniejsze.
Konsola kierowcy została zaprojektowana tak, aby była ergonomiczna i funkcjonalna. Wszystkie wskaźniki, przełączniki, a także standardowo montowany 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+ są dobrze umieszczone w polu widzenia kierowcy, nie blokując widoczności. Przednia szyba Tigera BRz zapewnia dużo schronienia zarówno kierowcy, drugiemu pilotowi, jak i pasażerom z tyłu, dzięki linii bocznych okien, które biegną daleko wzdłuż burt łodzi. Dwuczęściowe drzwi pomiędzy konsolami dodatkowo poprawiają osłonę przed wiatrem.
Duża i wygodna sofa w kształcie litery U na rufie zachęca do spędzania na niej słonecznych dni. Wykorzystując stolik na pokładzie rufowym (akcesoria), kanapę można również przekształcić w przestronny leżak. Pod U-sofą znajdują się pojemne schowki wyposażone w solidne zamki Abloy. Schowek wraz ze zlewem, kranem i przenośną kuchenką gazową zapewnia wygodę i komfort podczas dłuższych podróży. Pokładowe schowki na odbijacze, które znajdują się w tylnych narożnikach, są cechą znaną z innych modeli Z.
Oferta wyposażenia standardowego modelu Tiger BRz jest obszerna. W standardzie znajdują się m.in. 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+ i echo/przetwornik CHIRP CPT-100DVS, 2-częściowa plandeka rufowa, hydrauliczne sterowanie, poduszki rufowe i odbijacz dziobowy. Z szerokiej gamy dodatkowych akcesoriów możesz dodać także lodówkę szufladowąa, ogrzewanie Webasto, system ciśnienia wody, system podwójnego akumulatora czy oświetlenie dokowe LED Zaurac, żeby wymienić tylko kilka przykładów. Zobacz więcej akcesoriów, na liście poniżej.
Silver Tiger BRz to nowoczesny reprezentant segmentu Bow Rider z włókna szklanego. Łódź jest wyjątkowa w swojej klasie nie tylko ze względu na opatentowany kadłub Petestep®, ale także ze względu na swój wygląd zewnętrzny i stylowe, ponadczasowe wnętrze.
Specyfikacja łodzi
Długość całkowita: 6,06 m
Szerokość: 2,36 m
Waga bez silnika: 1080 kg
Max. moc silnika: 150 KM
Zbiornik paliwa: 107 l
Załoga: 8 osób
Kategoria: C
Kompatybilne
silniki: 115KM-150KM
Cena bez silnika od
34 875 € netto
Wyposażenie standardowe
Konsola:
-
Ploter nawigacyjny Raymarine Axiom 9 RV + przetwornik sonaru CPTS
-
Wycieraczka szyby sternika
-
Gniazdo zasilania 12 V, USB
-
Sieć NMEA
-
Hydrauliczny układ sterowniczy
-
Sportowa kierownica premium
Kokpit:
-
Dwustronne siedzenie pasażera
-
Dwuczęściowy daszek cabrio ze stelażem chowany pod kanapą
-
Kompozytowy pokład z drewna tekowego
-
Drzwi pomiędzy konsolami
-
Zamki Abloy do bakist
-
Schowek pod siedzeniem pasażera
-
Sprężyny gazowe do pokryw ławki rufowej
-
Miejsce na kuchenkę w konsoli pasażera
-
Gaśnica 2 kg
-
Uchwyty na kubki
Dno i pokład:
-
Kadłub Petestep
-
Wbudowany odbijacz dziobowy
-
Zamykane schowki na odbijacze (2 szt.)
-
Bakisty na liny kotwiczne i cumownicze na dziobie i rufie
-
12V światła nawigacyjne
-
Elektryczna pompa zęzowa
-
Relingi, zatrzaski i drabinka kąpielowa ze stali nierdzewnej
-
Ucho przyczepy
-
Drabinka kąpielowa
-
Filtr paliwa z separatorem
Silniki
Mercury F115
od 59 500 zł
Brutto
Suzuki DF115
od 56 000 zł
Brutto
Mercury F150
od 74 000 zł
Brutto
Suzuki DF140
od 60 500 zł
Brutto
Opcje dodatkowe
-
Osprzęt pod silnik zaburtowy
-
Pakiet portowy (4 odbijacze, 3 cumy, kotwica 8kg z liną 35m)
-
Podłokietnik
-
Poduszka wypełniająca dziób
-
Stereo Fusion MS-RA60 z 2 głośnikami
-
Stolik teakowy + materac wypełniający tworzący pokład słoneczny
-
Lodówka Dometic CD30
-
Trym klapy hydrauliczne Bennett
-
Ogrzewanie Webasto Air Top 2000ST
-
Wycieraczka na szybie pasażera
-
Flagsztok
-
Plandeka portowa
-
Plandeka na dziób
-
Raymarine Axiom 12RV ploter upgrade
-
Raymarine sensor echosondy RV-100
-
Światło dokowe Zaurac
-
Instalacja wodna (zlew)
-
Kuchenka z pokrywą
-
Klakson
-
Maszt do holowania
-
Głośniki Bluetooth (para)
-
Kompas
-
Oświetlenie LED w kokpicie
Masz pytania ?
ZADZWOŃ DO NAS
Arek 531 619 166
Krzysztof 534 608 700
NAPISZ DO NAS
SPRZEDAZ@GRUPAMARINE.PL
KRZYSZTOF@GRUPAMARINE.PL
bottom of page